Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36o59s19e72f 95C81h31ý43l43e18k 5907357629440

Jsem ročník 46 a autor mi připomíná svazáky co se podíleli na kolektivizací zemědělství v padesátých letech. Mladí lidé jsou náchylnější k vymytí mozků ,než my co máme zkušeností s komunistickou propagandou. Druhé vysvětlení co mne napadá je,že je to jeho práce a je za to placen.

+5/−1
6.2.2018 8:55
Foto

D17a83l22i56b47o17r 48B45a45r66t16o77š 5274530277679

tak to bude.......nejspíš v kombinaci

+1/0
6.2.2018 9:08

J59i20ř26í 50K67o19d74ý42d86e98k 7900250716233

evropskehodnoty.cz ;-D

+1/0
6.2.2018 9:21
Foto

D22a44l16i73b84o44r 42B69a72r30t29o89š 5244510657289

a co jste tím myslel? chcete tím poukázat na to, že ničemu nerozumíte? nebo jste měl na mysli něco jiného?

0/0
6.2.2018 9:38

A63n77d25r74e58j 80P18o21l76e96š18č79u69k 7479266328728

Tak často zde někteří mluví o tom, že je to tady jak v 50. letech, až si jeden může začít myslet, že vlastně vůbec neví, o čem mluví.

Opravdu se chcete uchylovat k nepodloženým pomluvám?

0/0
6.2.2018 9:26

J31i53ř71í 71Ř53e67z81n34í88k 4462952313765

Ono to lze říci opačně, teprve po přečtení některých blogů a diskuzních příspěvků lze pochopit chování svazáků v padesátých letech a konzerv v letech sedmdesátých, kdy jsem si říkal, to není možné, za nimi musí stát sovětští vojáci s puškou. Dnes je v duchu prosím o odpuštění, protože jsem zjistil, že to dělali zcela dobrovolně z vlastního přesvědčení. A bylo jich hodně.

0/0
6.2.2018 9:41

R93o32b75e67r44t 23V98a95š64í41č35e93k 6962864357625

Škoda, že nemôžem znížiť karmu autorovi.

+1/0
6.2.2018 8:43

D98u34š13a95n 27N92i97k92o56d20e19m 9435509694433

Stačí to mnohokráte přečíst a neudělit karmu ;-)

0/0
6.2.2018 8:47

D22u89š98a12n 85N13i11k12o13d33e75m 9655219464763

Čína je na hraně velmi závažných ekonomický problémů? To snad probůh nemyslíte vážně? Co se týče přítomnosti USA v Evropě jsem naopak pro omezení počtu jejich vojáků v Evropě. Naopak souhlasím s navýšením výdajů na obranu napříč státy v Evropě. Co se týče vnitřní bezpečnosti Evropy je dle mého momentálně větší problém migrace než vliv Ruska (myšleno pro Evropu, ne pro "některé" státy vycházející ze SSSR).

+2/0
6.2.2018 8:41

A56n79d56r71e88j 22P92o35l58e11š33č81u21k 7349146658558

Myslím to vážně.

Zbytek je Váš názor, který Vám nemíním brát.

0/0
6.2.2018 9:34

D94u97š23a14n 96N84i48k58o97d31e10m 9725519364853

A nějaké argumenty pro své tvrzení by nebyly ;-)

0/0
6.2.2018 9:43

P56a79v62e38l 85K78o79v31á28ř 2634493111619

Člověče, jestli máte děti školního věku, to Vám jich není ani trochu líto? Když se takový slovní šlem náhodou dostane ve známost do třídy, víte jakou posměvačnou šikanou budou pak od spolužáků Vaše dítka trpět?

+2/−2
5.2.2018 22:49

A31n89d77r98e66j 29P70o23l33e71š59č94u18k 7229906898928

LOL

0/−2
6.2.2018 5:30

J62a17n 73S47i35n41n71r74e79i76c24h 6763935500561

Dnes neni pro preziti ceskeho naroda nebezpecim Cina, nebo Rusko. Stejne jako uz pred relativne kratkou dobou je to Nemecko, se svymi silenymi experimenty stehovani narodu. Cim drive si to lide uvedomi tim lepe.

+4/−1
5.2.2018 21:36

M83a85r37t17i53n 11B15u31s65i72d33e17a 4133420

No, mladý aktivista..budiž. Respektuji odlišné názory. Ale váš pohled mi nepřipadá nikterak kritický ...spíše jen poplatný mainstreamové propagandě.

Já ještě zažil komunismus a SSSR ..a měl bych věru důvod k předsudkům vůči Rusku. Jenže si nemohu pomoct..a i současnou protiruskou propagandu vnímám kriticky.

Píšete, že Rusko "spustilo hybridní kampaně proti Západu"..

Myslíte si, že je to něco Západu zcela cizího? Vždyť dávno před tím (ještě v dobách, kdy si s ruskými představiteli poplácával po ramenou) již Západ vedl hybridní válku proti Rusku ..rozdmýcháváním všemožných ohnisek konfliktů (kterých bylo po rychlém rozpadu mnohonárodnostního SSSR pochopitelně dost), přes různé ty barevné revoluce až po Majdan.. Ano, primárně je to západní hybridní kampaň ...no a Rusové se tomu začali bránit stejným způsobem.

Démonizujete Rusko na příkladech gruzínského konfliktu a anexe Krymu.

Ale zjistěte si o tom něco blíže ...není všechno tak černobílé, jak to podáváte:

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1382191-valku-s-ruskem-rozpoutala-gruzie-mini-experti-evropske-komise

https://www.krajskelisty.cz/stredocesky-kraj/17890-pripojeni-krymu-k-rusku-je-legalni-tvrdi-pravnici-evropske-unie-skonci-tedy-sankce-patecni-komentar-stepana-chaba.htm

+9/−3
5.2.2018 19:53

A76n65d87r40e35j 11P41o36l24e95š57č15u33k 7869526558468

Blábol.

A ještě k tomu sdílíte dezinformace.

+5/−7
5.2.2018 21:01

D38a31v12i21d 31D84v82o45ř91á56k 3851180743126

;-D;-D;-D mladej, tak to se Vám povedlo! Už jste nahlásil ČT jako dezinformační médium? ;-D;-D;-D

Ke Krymu - vše se točilo kolem smlouvy na pronájem Sevastopolu jakožto námořní základny. A jen připomínám, že jako pamětník konce bolševika si pamatuji na veřejné ujišťování Gorbačova, že NATO se nerozšíří k hranicím SSSR, když vše půjde klidnou cestou. Mé děti už budou odkázány na archívy, jenže já je zatím nepotřebuji. ;-D Klidnou cestou to šlo a smrskávající se USA základnami NATO obkličují rozpínající se Rusko ;-D.

A pane Poleščuku, nebyl by nějaký blog na téma aktivace článku 5 Tureckem, protože USA prostřednictvím Kurdů útočí na člena NATO? ;-D ... dezinformační weby si dělaj z toho srandu, že ostatní členové NATO by měli vyrazit proti agresorovi USA ;-D.

Netuším, kolik máte roků, ale já jako pamětník celkem pobaveně sleduji výkony Putina, který dělá - dnes již socialistickému - západu to, co Západ dělal východnímu bloku.

+3/−3
5.2.2018 21:29

A33n67d42r12e20j 35P45o67l48e24š56č70u41k 7599476768288

Pobavil jste. Něco k věci nebo sem budete tahat nijak nesouvisející historky, které si cucáte z prstu?

+2/−5
5.2.2018 21:34

D77a19v36i93d 85D11v31o55ř80á15k 3931430533556

No, psal jste, že p. Busidea sdílí dezinformace, přičemž uváděl dva odkazy. Na tom, že ČT je dezinformační médium se asi shodneme, co se týče odkazu týkajícího se Krymu, jsem si dovolil prezentovat svůj náhled.

A k poznámce o Turecku - ono to moc nesouvisející není, protože jsme členy NATO ... jenom se nějak začínám ztrácet v tom, zda to je obranná nebo útočná organizace, když srovnám verbální a vojenskou realitu. Proto jsem požádal o Váš náhled na věc.;-D

+6/−3
5.2.2018 21:46

A28n49d92r33e47j 90P83o41l30e10š69č81u86k 7649606538338

Jo, jako že jste se rozhodl rozhodl na blábol reagovat ještě větším blábolem? ;-D

+2/−3
5.2.2018 21:57

D96a24v38i17d 98D48v17o46ř66á20k 3561390303506

Proti Vaší přesné a fakty nabité argumentaci se velmi těžce reaguje ;-D.

+4/0
5.2.2018 22:10

A33n94d68r38e31j 47P35o10l85e43š46č88u35k 7339146238668

Řekněte mi aspoň jeden důvod, proč bych měl na trolling reagovat fakty? Čekáte snad, že se budu obhajovat? ;-D

+1/−3
5.2.2018 22:13

D94a36v81i95d 29D25v47o28ř11á84k 3851790793376

Nějak se do toho zamotáváte - napřed označíte ČT za zdroj dezinformací, když s Vámi souhlasím, tak souhlas označíte za trolling. ;-D

Chlape, diskutovat s Vámi není zrovna nejjednodušší ...

+4/0
5.2.2018 22:58

A12n98d58r46e86j 28P35o38l16e96š96č38u93k 7709196228838

Ale zkoušte to hezky, to se musí nechat.

0/−1
6.2.2018 6:35

D42a53v53i61d 13D48v53o14ř78á30k 3191290613486

Abychom mohli v diskuzi pokročit dále, dovolím si shrnout Vaše argumenty :

1. Blábol, sdílí dezinformace

2. Pobavil jsem, nesouvisející historky si cucám z prstu

3. Na blábol jsem se rozhodl reagovat ještě větším blábolem

4. Nemám čekat, že se budete obhajovat, protože nevidíte důvod reagovat na trolling

5. Uznáváte, že to zkouším hezky ...

No já nevím, ale nějak mi tam chybí, čeho se ty Vaše "argumenty" vlastně týkají, s čím vlastně konkrétně nesouhlasíte a jaká je ta - dle Vás - správná pravda.

+2/0
6.2.2018 8:16
Foto

D15a16v43i88d 76H86o27m94o40l65a 4302832989903

Víte stejně dobře, jako ostatní, že tím dezinformačním webem pan Poleščuk mínil krajskelisty.cz, o nichž to spousta lidí ví.

Navíc při přečtení toho článku z ČT zjistíte, že informace z titulku jsou velmi obsáhle rozvedeny a Rusko tam rozhodně za andílka také není.

Jinak stran vaší paměti, nikdy nikdo nikoho neujišťoval o něčem takovém, kdo bude či nebude v NATO a kam se co bude rozšiřovat. Rusko naopak Krym Ukrajině garantovalo. Snaha vytvářet dojem, že chudáček Putin se jen brání hrozbě západu evokuje situaci, jaká byla za studené války. Soudruzi se dle své doktríny snažili exportovat bolševismus po celém rozvojovém světě a ještě to hájili rozpínavostí USA. Každá velmoc má nějaké zájmy, každá má nějaké kostlivce ve skříni, ale historicky vzato mají ty různé "národně osvobozenecké boje" podporované z Moskvy mnohem více obětí, a to zejména mezi lidmi, kteří prostě jen chtěli normálně žít...

0/0
6.2.2018 9:23

A30n76d19r87e11j 53P36o35l75e98š60č14u41k 7179966268198

Nevysvětlujte to, to nemá cenu. Pán Dvořák trollí, tak ho nekrmme tím, že zde budeme šířit nějaký flame. On fakta nepotřebuje. Jen další a další reakce.

0/0
6.2.2018 9:28

J54i58ř76í 32Ř87e36z30n45í96k 4242572233955

Opravdu bychom žili v lepším světě, kdybychom na mapách byla zaznamenána třeba britská a francouzská koloniální Afrika a holandská Indonésie a francouzská Indočína?

0/0
6.2.2018 9:47
Foto

D81a63v54i23d 58H53o10m40o59l93a 4922782409443

Pane Řezníku, vy dobře víte, že nehovořím o době, kdy se ty státy osamostatňovaly, ale o době, kdy tam s pomocí SSSR probíhaly převraty, v nichž se ujímali moci různí "generálové" a jiní diktátoři.

A upřímně řečeno, když bych měl odpovědět na vaši otázku, řada těch zemí fungovala mnohem lépe, i když je samozřejmě pravda, že s lidskými právy to tam nebylo v některých případech úplně ideální, což si ale myslím, že by do dnešní doby bylo už také nemyslitelné a vyřešené. Smutné na tom je, že ti, co brojí proti arabskému jaru na to porušování práv v té době poukazují, a přitom říkají, že k arabskému jaru nemělo dojít, protože ti diktátoři tam ty lidi drželi na uzdě...to jsou holt historické paradoxy....

0/0
6.2.2018 10:39

J38i71ř54í 20Ř97e23z56n74í35k 4312672413495

Faktem asi je, že Mengistu v Etiopii a Kadafí v Lybiii nebyli výsledkem nějakého sovětského vměšování, ale vnitropolitického vývoje a že si sami začali jezdit do Moskvy a Prahy se žádostmi o pomoc. A teď co bylo lepší, stabilizovat tamní režim, nebo nechat ty státy na prospas občanské válce?

Přesně tak jako Indové někdy kolem r. 1958, kteří k mému úžasu označili během návštěvy u nás v ve svém pozdravu v parlamentu Československo za demokratický stát.

0/0
6.2.2018 11:25
Foto

D87a52l14i38b77o22r 79B26a95r59t27o57š 5524260777939

NATO se vždy projeví jako útočný pakt, viz Turecko, které je členem NATO a bez jakéhokoliv mandátu vniklo na území Sýrie svými vojsky a zabíjí tam lidi....

No a před pár lety NATO a především USA bombardovaly Evropu, USA rozpoutaly válku v Evropě, a Evropané jen mlčky přihlíželi, protože jim tenkrát prezident Havel řekl, že je to humanitární bombardování.......žádné útočné bombardování není humanitární......NATO je jen nástroj USA PRO OCHRANU ZÁJMŮ USA.....nic více a nic méně......

Až pochopíte svět, bude vám přes 70...ale možná to vy osobně nepochopíte nikdy........

váš článek je jen snůška nesmyslů

0/0
6.2.2018 9:17
Foto

D63a82v52i57d 91H91o72m51o14l59a 4982492169383

Zas ten blábol o humanitárním bombardování...stokrát opakovaná lež se stává pravdou....

0/0
6.2.2018 9:24
Foto

D32a54l26i14b21o87r 55B65a25r65t59o28š 5414220367619

to není blábol ....to je fakt..............a skutečnost, že vy to nevíte, nehraje vůbec žádnou roli........

0/−2
6.2.2018 9:39
Foto

D54a96v77i80d 70H48o24m83o57l95a 4782622339273

Čím víc teček, tím víc pravdy?

0/0
6.2.2018 10:34
Foto

D23a40l19i66b36o72r 40B47a14r88t48o97š 5674850967729

ehm............ne............čím víc faktů tím více pravdy.........ale to vy nemůžete pochopit, protože jen počítáte tečky..........

0/−1
6.2.2018 10:40

B59o60h24u52m15i11r 70M35a67l83ý 6402426567242

„Václav Havel poskytl v roce 1999 před svou cestou do USA agentuře Reuters rozhovor, kde řekl: „Domnívám se, že během zásahu NATO v Kosovu existuje jeden činitel, o kterém nikdo nemůže pochybovat: nálety, bomby, nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární: to, co je zde ve hře, jsou principy, lidská práva, jimž je dána taková priorita, která překračuje i státní suverenitu. A to poskytuje útoku na Jugoslávskou federaci legitimitu i bez mandátu Spojených národů. Ale na základě své osobní zkušenosti jsem stejně silně přesvědčen, že jen čas dovolí objektivně zhodnotit to, co se děje v těchto dnech v Jugoslávii a dopad na NATO.“

0/0
6.2.2018 9:59
Foto

D18a92v41i96d 52H29o19m74o84l63a 4302162929883

Ano, tak si to přeložil pan Falbr a mluvil o tom na Nově. Ve skutečném přepisu článku je to ovšem takto:

„I k tomu zastavení toho vyvražďování a vyhánění lidí z domovů i k eventuálním – vytvořit jakýsi prostor pro eventuální další politická jednání, k zabránění té katastrofě humanitární, jak se to nazývá, k té humanitární asistenci. K tomu všemu by napomohla přítomnost těch mírových sborů.“

0/0
6.2.2018 10:33

I42v72a79n 37M85a83r46e28k 6484808222

P.Poleščuku. V naší zemi (už) chválabohu žádný jaderný arzenál nemáme.

Neuvažoval jste jako obdivovatel a fanatický propagátor jaderných zbraní přesídlit do destinace, kde je jich přebytek, a užít si jich tam dosyta ?

0/−3
5.2.2018 21:35

A22n68d82r98e52j 42P97o90l88e80š54č66u69k 7439766628838

Ne, neuvažoval.

0/0
5.2.2018 21:47

O74t59t31a 97Z18a81b91i94l13a12n55s71k77ý 9881547593846

Myslíš Ruskou Hordu, Marek-u?

+2/0
5.2.2018 22:11

S40i59d35n75e42y 31S32i25s13k17a 3867162202935

Rusko je vase zamilovana destinace.

0/0
6.2.2018 4:02

M18a31r61t53i87n 59B24u13s86i89d13e48a 4393510

Já se vás nesnažím přesvědčit o nějaké konkrétní pravdě ...já se vám jen snažím naznačit, že nic není černobílé.

Třeba zrovna v otázce toho Krymu zůstanou názory rozpolcené ..podle výkladů různých právních expertů. Ale měl byste alespoň vědět, že takový názor existuje .. Pak si můžete ověřovat jaký právní status Krym skutečně měl ..a jestli ty odkazy na ty články ústav jsou naprosto lživé nebo jen účelově interpretované ..kdo je takto interpretoval a jaké jsou jiné výklady.. a které jsou podle vás správné...a proč.

Možná to je dezinformace. Ale jestliže to skutečně publikovala "Asociace akreditovaných právníků pro interakci s orgány veřejné správy při Evropské unii" (a má nějakou profesionální váhu) ...tak se ptám, jestli není dezinformací to, že mainstreamová média tuto informaci vůbec neposkytují (to by bylo česky "bezinformace";-))

+2/0
5.2.2018 22:25

A28n21d90r10e16j 83P13o27l36e18š41č37u98k 7819146738158

Ne, žádná taková "asociace" nic nepublikovala.

Status Krymu byla jednoznačná věc. Krymský parlament nemohl vyvolat referendum, kterým by se jednostranně odtrhl od Ukrajiny. Tak mluví ukrajinská ústava.

Vlastně vůbec nerozumím tomu, proč to sem píšete. Jedná se totiž o věci snadno dohledatelné na internetu. Stejně tak, jako jsem obecně známé.

+1/−1
5.2.2018 22:40

A88n92d17r47e50j 25P44o65l10e70š36č71u45k 7719926918798

jako jsou obecně známé*

0/−1
5.2.2018 22:40

R95o91b25e85r98t 35V90a90š93í53č22e60k 6592414977235

Krymský parlament prijal 6. Mája 1992 Ústavu Krymu, v ktorej sa hovorilo, že Krym je samostatným štátom v spoločnom zväzku s Ukrajinou. Ústava v sebe zahrňovala body o suverenite a sebaurčení, čiže Krym mohol kedykoľvek zvážiť svoje zotrvanie v spoločnom zväzku s Ukrajinou. Ukrajinci tento stav však dlho nerešpektovali a v roku 1995 ukrajinský parlament zrušil Ústavu Krymu a zmenil jeho štatút na autonómnu republiku v rámci Ukrajiny.

0/0
6.2.2018 8:47

J84i24ř55í 31Ř14e77z94n55í44k 4162232753545

Musím doplnit. Existoval příslib ukrajinských politiků z doby konání druhého referenda o odtržení Ukrajiny od SSSR na konání tzv. třetího referenda o nezávislosti Krymu. Ukrajinská ústava byla přijata právě proto, aby znemožnila konání tohoto referenda. Stát s takovou ústavou nelze považovat za demokratický stát ze všemi důsledky, které z toho vyplývají. Navíc podle Charty OSN se členské státy zavazují k ochraně národnostních menším minimálně v historicky dosažené úrovni. A snahy po prosazení jazykového zákona signalizovaly možnost jejich zhoršení.

Jinak Remember Černuchino.

0/0
6.2.2018 9:57

P90e46t47r 45A29g84u22l57á28r 4887668260554

Možná se najde někdo slabomyslný, kdo to zkusí. Ale je štěstí, že Si Ťin-pching je kosmopolita, který chce Čínu světu otevírat a Putin je stratég, který přemýšlí o několik tahů dopředu. Oba jsou dost chytří na to, aby neopakovali chyby svých předchůdců. Řekl bych, že oba jsou rádi, že jejich země jsou na tom lépe než kdy byly a nechtějí být ti, kdo to pohřbí. Mimochodem, celý svět je na Číně v mnoha ohledech závislý a moc dlouho by bez ní nefungoval. Zkuste zahodit všechno, co má na sobě nebo uvnitř sebe něco, co je MADE IN CHINA.

+3/0
5.2.2018 19:35
Foto

D55a71l32i15b49o38r 37B58a59r56t47o69š 5744280957689

Zaplať pánbůh aspoň za to, že USA mají dostatek odvahy na to, aby se postaraly o zachování bezpečnosti západní civilizace.

Zdroj: https://andrejpolescuk1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=647723

jak si pak milý autore vykládáte skutečnost, že USA bombardovaly sever Afriky, jejich CIA udělala nepořádek v Sýrii......a v mnoha jiných státech?? ze kterých k nám plynou migranti????? nějak to pomohlo naší bezpečnosti???? a jak prosím?????,skutečně se domníváte , že migranti jsou projevem snahy USA o naši bezpečnost, ??,

+11/−2
5.2.2018 16:45

A51n91d21r24e46j 12P17o73l24e40š56č85u64k 7669356878148

Už jste se oklepal?

+2/−7
5.2.2018 18:12
Foto

D58a31l32i33b39o65r 84B47a94r41t88o10š 5754530667269

mám tohle chápat jako inteligentní odpověď na mou otázku???????s takovou pronikavou inteligencí , která nerozezná otázku od odpovědi jsem se nesetkal ani na těch nejnižších českých školách........odkud jste přijel?

+5/−1
5.2.2018 18:57



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz