Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Jeste ze jsem tohoto usetren.

0 0
možnosti
AK

No, nevím proč by prezident neměl polarizovat společnost.

Na jednom pólu ti normální - jeho příznivci a na druhém magoři typu Halíka a Peheho.

3 4
možnosti
Foto

Mícháte profivymývače mozků a nalévače norimbersk. trychtířů s těmi, na které jejich praktiky platí, či se fest snaží být jejich pomocníky. Naštěstí ovšem je dost i těch, na které neplatili ani kdys, ale i dnes neplatí, což ty z mé první věty tohoto příspěvku rozpaluje až do ruda, což je až typické, neb toliko takovým prizmatem je ,,obdarováno" jejich vidění;-)

0 0
možnosti

Chlapče, máš smůlu,

ta společnost je polarizovaná i bez presidenta ČR Miloše Zemana a bude polarizovaná i kdyby na tom Pražském hradě seděl kdokoliv. Vždy budou jeho voliči i jeho nevoliči.

Opravdu si už sebral dost rozumu a zkušeností, že můžeš kritizovat kroky presidenta ČR? Odvaha se cení, ale nepřeháněj to.

4 14
možnosti
AP
JL

Doslovně, ruka ruku myje.R^

4 0
možnosti
PK

Probůh, pokud klika Zeman zmizí z hradu bude nuda,neší předchůdci měli Haška ale co zbyde nám,sušinka Drahoušek...;-D

0 1
možnosti
MB

Já se za Miloše Zemana vůbec nestydím ! Já jej neberu vůbec vážně. Pouze se zájmem se dívám, co všechno lze natropit, aniž by člověk byl zatčen, pro vlastizradu a rozvraceč morálky. Přesto jej budu volit ! Jsem dbalý občan a vyrobil jsem si úhloměr. Tím ohýbám svou páteř - dle pokynů k východu. Nedej bože, aby nastoupil např. p. Drahoš a já zase musel předělávat stupnici ! Pane prezidente, zachovejte se nám ! Nám = Já a úhloměr ... :-)

3 0
možnosti
Foto

Může se alkoholik klanět? Nemůže, zlámal by si játra. Proto je nonsens absolut přirovnávat kohokoli ke klanícímu se alkoholikovi;-D

0 0
možnosti
Foto

No, to je ale překvapení! Tak Babiš bude volit Zemana! Já myslel, že bude volit Hanniga. 8-o

3 0
možnosti
Foto

J60a25k43u10b 42R50o57t97h

11. 1. 2018 18:33

Aby měl Hannig přírůstek 100 % hlasů? To snad neeee. ;-D

3 1
možnosti
Foto

J32a67k31u25b 31R93o77t86h

11. 1. 2018 18:16

Tvrdí, že je prezidentem dolních 10 milionů? Nevěřím, že nás ostatních je jen něco kolem 600. Ale klidně zkousnu, že jsem zase jinej, než masa dělníků, rolníků a pracující inteligence. Byl jsem před 89, jsem holt zase. ;-D

5 1
možnosti
Foto

I24v10a88n 30M82a78r88e38k

11. 1. 2018 18:15

Nějaký výpadek paměti p.Poleščuku? 9.1,2018 ve svém blogu s názvem "Moje první prezidentská volba", jste nám oznámil, že až do zahájení prezidentské volby je to Váš poslední blog týkající se těchto voleb. Řekl bych, že se toho nějak nedržíte. ;-(

2 5
možnosti
AP

Blog přeci není o volbách ale bizarním Babisove prohlášení.

6 1
možnosti
JM

J66a94n33a 67M22a89l28a

11. 1. 2018 18:09

Společnost nepolarizuje Zeman,ale ti zhrzení kterým neprošel jejich kandidát Rv

4 4
možnosti
AP

Tak to Babišovi řekněte. :(

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS